KHN kroont Marco Agema van cafetaria Friet van Piet tot Meest Markante Horecaondernemer regio Groningen


Warning: A non-numeric value encountered in D:\appdata\IIS\vhosts\horecagroningen.nl\httpdocs\wp-content\themes\publisher\includes\func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in D:\appdata\IIS\vhosts\horecagroningen.nl\httpdocs\wp-content\themes\publisher\includes\func-review-rating.php on line 213

Marco Agema van cafetaria Friet van Piet is verkozen tot Meest Markante Horecaondernemer regio Groningen 2016/2017. Agema zelf, had zich niet inschreven voor de verkiezing tot meest markante horecaondernemer regio Groningen en laat weten dat de titel als een aangename verassing komt. Marco neemt hiermee het stokje over van Patrick Beijk van Mr. Mofongo die de titel twee jaar mocht dragen.

Markant
Toen Agema het nieuws hoorde is hij even gaan googlen. “Ik wilde weten wat de titel ‘markant’ precies inhield. Het blijkt ‘innovatief’ te zijn en daar kan ik me in vinden. Ik ben natuurlijk een eigenzinnig type, maar wel eentje die de branche vooruit wil helpen. Met deze titel op zak ga ik de cafetaria’s goed vertegenwoordigen en laten merken dat wij er ook nog zijn.”

HG friet van piet 1

Duurzaamheid
Volgens het KHN regiobestuur afdeling Groningen, verdient Marco Agema de titel vooral vanwege zijn vernieuwende benadering van het traditionele cafetariaconcept. Zijn passie voor het thema duurzaamheid laat hij onvermoeid terugkomen in zijn producten en gastbenadering. De relatief jonge ondernemer zet zich bovendien met niet aflatende energie in, om collega-ondernemers te helpen die ook graag duurzaam willen ondernemen. Niet voor niets won zijn bedrijf in 2014 ook al de titel van Meest Duurzame Cafetaria van Nederland. Kortom: een jonge, duurzame, toekomstgerichte en inspirerende ondernemer met terecht een wijd en zijd bekendstaande cafetaria. Regiovoorzitter Jan Bas van Aalderen: ”Ook dat vonden we een belangrijk detail. Als professionals kunnen we er alles van vinden – en dat doen we ook – maar de gast is degene waarom het draait. En die roemt kennelijk ook de duurzame kwaliteit van Friet van Piet”.

HG friet van piet 2

Verkiezing

Koninklijke Horeca Nederland (KHN) organiseert elke twee jaar de verkiezing van de Meest Markante Horecaondernemer. Deze prijs kennen wij toe aan innovatieve horecaondernemers die andere ondernemers inspireren. Ondernemers die weten wat er speelt, inspelen op nieuwe consumentenontwikkelingen en succesvol zijn. Op deze manier stimuleert KHN innovatie onder horecaondernemers. De Meest Markant-verkiezing begint bij regionale verkiezingen in veertien regio’s. Uit de veertien winnaars wordt begin januari 2017, tijdens Horecava, de Meest Markante Horecaondernemer van Nederland gekozen.

Meer informatie? Zie www.meestmarkant.nl.

Opmerkingen
Loading...

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. We gaan ervan uit dat je hiermee akkoord gaat, maar je kunt je afmelden als je dat wilt. Accepteren Lees meer