Hoe belangrijk zijn de media voor het imago van de stad?


Warning: A non-numeric value encountered in D:\appdata\IIS\vhosts\horecagroningen.nl\httpdocs\wp-content\themes\publisher\includes\func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in D:\appdata\IIS\vhosts\horecagroningen.nl\httpdocs\wp-content\themes\publisher\includes\func-review-rating.php on line 213

Dit is het volgende thema van de inmiddels vierde bijeenkomst van Gastvrij050 in de stad Groningen op dinsdag 28 juni om 17.00 uur.

“Hoe kan Groningen de meest gastvrije stad van Europa worden?”

Gastvrij050 is gestart in november 2015 vanuit de roep naar verbinding, gezamenlijke ambities en samenwerking in de stad Groningen.

Gastvrij050 wil een brug slaan tussen horecabedrijven, kennisinstellingen, retail, ondernemers, de gemeente en de provincie Groningen voor meer slagkracht en samenwerking.

Gastvrij050 is een initiatief van Ineke de Boer van ‘s Amuse Catering en Martine Hamminga. Recent is ook Haskia Kramer van Internoord Reizen toegetreden.

Gastvrij050 houdt zes bijeenkomsten per jaar. De insteek is laagdrempelig en informeel.

“Waarom hebben wij hier geen systeem waarin je als toerist een museum, een rondvaart en een fijne daghap in een keer kunt boeken? ” vroeg Haskia Kramer zich hardop af tijdens de eerste editie van Gastvrij050. Die bijeenkomst resulteerde onder meer in de komst van de David Bowie-bus tussen Airport Eelde en de stad.

“ We maken onszelf onnodig klein’’, zegt Martine Hamminga, die vanuit haar jarenlange ervaring als gastvrijheidsspecialist goed heeft geluisterd naar wat buitenlandse gasten zeggen over Noord Nederland.

Ineke de Boer voegt toe:” We moeten beter leren samenwerken, we willen allemaal hetzelfde maar weten elkaar nog onvoldoende te vinden.”

Gastvrij050 is dinsdag 28 juni tussen 17.00 en 19.00 uur in Café De Sleutel aan de Noorderhaven 72 in Groningen.

Tussen 17.30 en 18.00 uur praat Anita Pepping met twee gasten over het veranderende medialandschap, de kracht van Bowie en mogelijke samenwerkingen. Te weten:

– Karina Smrkovsky, Hoofd Communicatie, PR & Marketing bij het Groninger Museum
– Xandra Groenewold, Directeur / eigenaar Pro-Time.

Er is ruimte voor discussie, maar het is vooral een goede gelegenheid om met elkaar te praten en te drinken en vooral om na te denken hoe Groningen nóg gastvrijer kan worden.

Aanmelden graag via info@samuse.nl Entree 10 Euro .

Opmerkingen
Loading...

Deze website maakt gebruik van cookies om uw ervaring te verbeteren. We gaan ervan uit dat je hiermee akkoord gaat, maar je kunt je afmelden als je dat wilt. Accepteren Lees meer